home sweet home

eller ja nu bor jag ju inte i gnarp längre men när man kommer hem känner man sig ändå hemma.
Det är bara lugnt och skönt, det kanske är tur man bor i stockholm för man uppskattar nog lugnet hemma mer nu än vad man gjorde förr.
ja, tar lastbilen upp i helgen igen då.....
Jag och kajsa fnurrade lite på om vi skulle ses och ta ett glas, tror hon skulle höra med therese vad hon har för sig med.

Förra helgen var buskas uppe och hälsade på. Vi åkte på rally i uppsala i lördags allihop, jag var the driver för Jesper och Buskas ölade. Tråkigt för mig men desto roligare för dem. De gick även ut på kvällen, jag fick sitta hemma med ungarna, men det gjorde inte så mycket för jag va så trött ändå. Blir kanske min tur i helgen ist då....

hmm, hmm, vad har mer hänt då?
jag tänkte gå och sola idag men jag gör det imorgon istället för jag orskade inte

Nä imorgon väntar ännu en hård dag, ska väl sova nu kanske
Adrian åkte med eddie upp till mamma och pappa idag så nu är det tyst och lugnt här alltså.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Therese

ja synd att jag ska jobba hela helgen, annars hade det varit kul att ses! Men vi det kommer fler gånger hoppas jag! :)

2009-05-20 @ 22:22:45
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: kanske ja.kulturella.

vart tar mina prylar vägen...de bara drar.

2009-11-21 @ 18:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0